Często zadawane pytania

  • Dlaczego muszę udostępnić oficjalny dokument?

    Cenne Opinie jest własnością firmy Dynata, największej na świecie firmy zajmującej się danymi pierwotnymi. Zbieranie dokładnych i wiarygodnych danych za pomocą odpowiedzi na ankiety jest podstawą naszej działalności, bez której nie bylibyśmy w stanie pracować ani zapewniać naszym członkom nagród, z których cieszą się najbardziej.

    Ponieważ badania rynku są bardzo rygorystycznie regulowaną branżą, dowód tożsamości w postaci oficjalnego dokumentu tożsamości jest najszybszym, najbezpieczniejszym i najbardziej niezawodnym sposobem na sprawdzenie, że dana osoba jest tą, za którą się podaje.

  • Nie mam przekonania, czy mogę ufać firmie Veriff! Czy naprawdę jest godna zaufania?

    Tak, Veriff to wiarygodna firma! Zachowuje zgodność z CCPA, RODO, WCAG, SOC2 typu II i ISO 27001. Oznacza to, że przestrzega rygorystycznych zasad, aby zapewnić bezpieczeństwo Państwa danych.

    Na przykład ISO 27001 to międzynarodowa norma systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

    Posiadanie certyfikatu ISO 27001 oznacza, że firma Veriff wdrożyła system zarządzania ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji oraz może bezpiecznie zarządzać danymi.

    Wciąż nie mają Państwo pewności? Poniżej znajduje się lista największych marek, które korzystają z usług Veriff w celu weryfikacji.

  • Czy niepokoi Państwa lokalizacja Veriff?

    Niepotrzebnie. Veriff mieści się w Estonii, która jest członkiem Unii Europejskiej. Jako państwo członkowskie UE, Estonię obowiązuje prawo UE, w tym przepisy dotyczące ochrony danych, takie jak RODO. Estonia jest też znana jako europejski lider w dziedzinie technologii. Tutaj znajduje się kilka przykładów na wiodącą pozycję Estonii w branży technologicznej:

    · Centrum Doskonalenia Cyberobrony NATO znajduje się w Estonii.

    · Estonia jest siedzibą Agencji IT Unii Europejskiej.

    · Największe firmy technologiczne, takie jak Skype i TransferWise, zostały założone w Estonii.

  • Co Veriff robi z moimi danymi?

    Po pierwsze, Veriff wykorzysta Państwa dowód tożsamości i zdjęcie selfie, aby potwierdzić Państwa tożsamość.

    Veriff udostępni Państwa dane Cenne Opinie.

    Po drugie, Veriff będzie przechowywać Państwa dane wyłącznie przez ograniczony czas.

    Będzie przechowywać Państwa dane tylko tak długo, jak będzie to konieczne ze względu na przepisy prawa, umowę lub w celu świadczenia przez nich usług.

    Co więcej, Państwa dane zostaną zaszyfrowane i będą zabezpieczone.

    Veriff szyfruje Państwa dane w trakcie przechowywania i przesyłania. Oznacza to, że zostaną one konwertowane na kod, do którego dostęp może otrzymać lub który może odszyfrować tylko osoba posiadająca odpowiedni klucz szyfrujący.

    Zapobiegnie to nieuprawnionemu dostępowi do Państwa danych i zapewni, że jakiekolwiek przekazywanie lub wykorzystywanie Państwa danych będzie całkowicie poufne.

    Veriff posiada również certyfikat zgodności SOC 2 typu 2, który potwierdza, że ich systemy są w stanie zapewnić bezpieczeństwo Państwa danych.

  • Co jeśli nie mam dowodu tożsamości?

    Proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, klikając tutaj. Spowoduje to otwarcie widżetu pomocy technicznej. Proszę przewinąć do dołu widżetu, kliknąć „Skontaktuj się z nami”, a następnie wypełnić formularz, podając jak najwięcej informacji.

  • Dopiero po dołączeniu do panelu poinformowano mnie o Veriff. Dlaczego nie powiedziano mi, że muszę się zweryfikować?

    Veriff jest używany bardzo rzadko, więc nie każdy użytkownik musi się weryfikować.

    Na wszelki wypadek poinformowaliśmy naszych członków o Veriff na stronie z nagrodami, a także na tej specjalnej stronie o Veriff.

    W przyszłości będziemy w dalszym ciągu dbać o przejrzystość Veriff, aby proces był tak jasny i łatwy do zrozumienia, jak to tylko możliwe.

  • Czy Veriff przestrzega lokalnych przepisów dotyczących gromadzenia danych i ochrony konsumentów?

    Veriff jest zgodny z Kalifornijską ustawą o ochronie prywatności konsumentów (CCPA) i Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO).

  • Co się stanie, jeśli przypadkowo załaduję nieostre zdjęcie?

    Proszę się nie martwić! System Veriff automatycznie wykryje, że przesłane zdjęcie jest nieostre i uniemożliwi zakończenie procesu do momentu przesłania ostrego zdjęcia. Oznacza to, że będą Państwo mogli wykonywać zdjęcia tyle razy, ile będzie to konieczne.

  • Jestem członkiem od dłuższego czasu, więc dlaczego muszę przejść weryfikację?

    Jeśli zostali Państwo poproszeni o weryfikację, zostali Państwo automatycznie wybrani przez nasz system.

    Członek może zostać wybrany z różnych względów (np. w wyniku pomijania pytań w ankietach, przypadkowego podawania niespójnych informacji itp.)

    Rozumiemy, że niektórzy wiarygodni członkowie zostaną wybrani przypadkowo. W takich rzadkich przypadkach prosimy o współpracę i zrozumienie konieczności sytuacji.

    Proszę pamiętać, że bardzo cenimy i doceniamy Państwa członkostwo; Cenne Opinie nie mógłby istnieć w takiej formie bez członków takich jak Państwo.

  • Nie poproszono mnie o weryfikację, czy coś jest nie tak?

    Tylko członkowie, którzy zostali automatycznie wybrani przez nasz system, zostaną poproszeni o weryfikację za pośrednictwem Veriff.

  • Co jeśli nie chcę się weryfikować?

    Rozumiemy, że mogą Państwo obawiać się weryfikacji za pośrednictwem Veriff. Jeśli nie chcą Państwo przechodzić weryfikacji, mogą Państwo w dalszym ciągu korzystać ze strony Cenne Opinie, ale nie będą Państwo mogli odebrać żadnych nagród. Jeśli pomyślnie zweryfikują Państwo swoją tożsamość, mogą Państwo dalej odbierać nagrody i z nich korzystać.

  • Moja weryfikacja nie powiodła się. Co się teraz stanie?

    Państwa konto zostanie tymczasowo zablokowane. Proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, który może Państwu pomóc. Proszę kliknąć tutaj aby otworzyć widżet pomocy technicznej. Proszę przewinąć na dół widżetu, kliknąć „Skontaktuj się z nami”, a następnie wypełnić formularz, wpisując „Niepowodzenie weryfikacji Veriff” jako zagadnienie i „Inne” jako temat.