alt text alt ext
Ankiety Nagrody OFERTY X2 Odznaki Eksploruj
{{vm.user.firstName}} Konto
MOJE DANE Historia ankiet Historia nagród Pomoc WYLOGUJ SIĘ
alt text
Ankiety OFERTY Nagrody Eksploruj Odznaki Profil ankiet
Konto Dane użytkownika Historia ankiet Historia nagród Preferencje Pomoc WYLOGUJ SIĘ
alt text
{{authHeader.user.firstName}} {{authHeader.user.formattedBalanceAvailable}}
Ankiety {{authHeader.availableSurveys.length}} Nagrody Odznaki Dowiedz się więcej {{authHeader.authService.profileComplete}}% Profil ankiet Konto Moje dane Historia ankiet Zrealizowane zamówienia Preferencje Pomoc Wylogowanie

Najczęściej zadawane pytania

  • Czym są oferty i jak działają?

    Oferty to przyjemny i łatwy sposób na zarabianie poza ankietami. To proste! Wybieraj spośród aplikacji i gier naszych zaufanych partnerów, wykonuj zadania i zdobywaj nagrody.

  • Czy muszę wykonywać zadania w podanej kolejności?

    Nie! Wykonuj zadania w dowolnej kolejności i wybieraj tylko te, które chcesz. Będziesz otrzymywać punkty za każde ukończone zadanie.

  • Czy istnieją szczególne wymagania?

    Tak, wymagania są różne. Niektóre oferty są ograniczone i dostępne wyłącznie dla nowych użytkowników, określonych lokalizacji lub określonych urządzeń. Przed rozpoczęciem należy zawsze sprawdzić szczegóły.

  • Czy oferty są bezpieczne?

    Absolutnie. Współpracujemy tylko z zaufanymi partnerami. Pamiętaj, aby pobrać bezpośrednio ze strony z ofertami, abyśmy mogli śledzić Twoje postępy.

  • Kiedy otrzymam nagrodę?

    Zwykle otrzymasz nagrodę w ciągu 7 dni roboczych od ukończenia zadania. Niektórzy nasi partnerzy mogą potrzebować nieco więcej czasu na potwierdzenie postępów, ale zapewniamy, że po weryfikacji otrzymasz nagrodę. Będą one widoczne jako „Special Offer Bonus” w historii konta.
    Jeśli po upływie oczekiwanego czasu nadal nie otrzymasz nagrody:
    • Upewnij się, że speonione zostały wszystkie wymagania;
    • Pamiętaj, że niektóre oferty, takie jak zakupy i subskrypcje, mogą zostać wynagrodzone w przedziale od 30 do 90 dni;
    • Jeśli masz pewność, że wszystko zostało wykonane poprawnie, a nadal nie przekazano nagrody, skontaktuj się z naszym Działem Pomocy, przedstawiając dowody na ukończenie zadania, takie jak wiadomości e-mail z potwierdzeniem lub zrzuty ekranu.

  • Jak mogę pomyślnie ukończyć Oferty?

    • Sprawdź, czy spełniasz wymagania Oferty, takie jak odpowiednie urządzenie, lokalizacja lub czy jesteś nowym użytkownikiem;
    • Zawsze pobieraj ofertę bezpośrednio z naszej strony z ofertami, którą znajdziesz tutaj;
    • Włącz uprawnienia do śledzenia aplikacji po wyświetleniu monitu i unikaj korzystania z VPN, iCloud Private Relay, trybu samolotowego lub ustawień „Nie śledź”, abyśmy mogli rejestrować Twoje postępy.
    • Nie instaluj ponownie ani nie pobieraj ponownie Oferty, ponieważ resetuje to postęp;
    • Ukończ Oferty w wymaganych ramach czasowych;
    • Korzystaj z silnego, stabilnego połączenia internetowego.

  • Czy mogę wypełnić Ofertę więcej niż raz?

    Zazwyczaj nagradzani są tylko nowi użytkownicy. Jeśli ponownie pobierzesz lub uruchomisz tę samą Ofertę, Twoje postępy zostaną zresetowane, a poprzednie rezultaty nie będą się liczyć. Zawsze dokończ Ofertę za pierwszym razem i unikaj ponownego instalowania lub uruchamiania aplikacji, z których korzystałeś wcześniej.

  • Czy ukończenie Oferty wiąże się z jakimiś kosztami?

    Wiele ofert jest całkowicie bezpłatnych. Niektóre oferty mogą obejmować zakupy lub subskrypcje, które zazwyczaj oferują wyższą nagrodę. Pamiętaj, że nie musisz realizować każdego zadania. Możesz pominąć płatne zadania i pozostać przy darmowych.
    Uwaga: Nagrody z Ofert dot. zakupów lub subskrypcji mogą pojawić się na koncie nawet po 30 dniach.

  • Czy muszę podawać dane osobowe do ofert?

    Niektóre Oferty mogą wymagać podania danych osobowych, zwłaszcza w przypadku zakupu lub subskrypcji usługi. Pamiętaj, aby zapoznać się z polityką prywatności Oferty, aby zrozumieć, w jaki sposób Twoje informacje będą wykorzystywane, i udostępniaj tylko te dane, z którymi czujesz się komfortowo.



  • Sprawdź Oferty
PomocO nasPodmioty stowarzyszone Warunki ogólne Informacje prawne Ochrona prywatności
© Cenne Opinie. Cenne Opinie to znak handlowy Dynata Global UK Limited (f/k/a Research Now Limited).
Facebook icon Instagram icon X icon (formerly Twitter)